Často kladené dotazy

Co obsahuje dárkový balíček?

Dárkový balíček obsahuje luxusně provedený certifikát, průvodní dopis s detailním popisem Vámi zvoleného zážitku. To vše v elegantních deskách navržených grafickým týmem.


Mohu dárkový poukaz někomu věnovat s osobním blahopřáním?

Určitě! Do průvodního dopisu, může být přidáno Vaše osobní oslovení nebo krátký text a od koho zážitek je. Připište nám tyto údaje do příslušného pole v objednávce a vše zařídíme.


Jaká je platnost dárkových certifikátů?

Certifikáty platí po dobu 6 měsíců. Je jen na obdarovaném, kdy se rozhodne daný zážitek prožít. Univerzální certifikáty mají prodlouženou platnost o dalších 6 měsíců, tedy obdarovaný má čas na prožití zážitku celý rok!


Nevím, který zážitek mám vybrat, může si obdarovaný vybrat ten pravý zážitek sám?

Právě pro tento účel byly vytvořeny univerzální certifikáty s prodlouženou platností o 6 měsíců a obdarovaný si sám vybere aktivitu, kterou by nejraději vyzkoušel.


Rád bych dárkový balíček poslal přímo obdarovanému. Je to možné?

Ano, samozřejmě. Pouze zaškrtněte tuto možnost v objednávkovém formuláři a balíček pošleme přímo obdarovanému nebo na jakoukoliv adresu, kterou si budete přát.
Faktura přijde Vám standardně emailem, pokud byste rád dostal fakturu poštou na svou adresu, prosím zaškrtněte příslušnou možnost v objednávkovém formuláři.


Jakým způsobem mi balíček doručíte a jak dlouho to bude trvat?

Můžete si vybrat z několika způsobů. 1/ doporučené psaní ( doručení do 2 následujících pracovních dnů ode dne objednávky)  2/ EMS ( objednávka do 14h – doručení do druhého pracovního dne, objednávka po 14h – doručení do dvou pracovních dnů) 3/ messenger po Praze ( doručení v den objednávky- objednávka musí být uskutečněna do 15 hodiny)


Jakým způsobem zásilku zaplatím?

Balíček lze zaplatit buď formou dobírky při převzetí zásilky nebo bankovním převodem.


Jak si mám rezervovat konkrétní termín prožití zážitku?

Jednoduše si jej rezervujte na našich stránkách v horním menu „Rezervace termínu“. Zde zadejte číslo Vašeho certifikátu, jméno zážitku a zvolte si termín, kdy si chcete zážitek užít. Uveďte také prosím dva náhradní termíny. Obratem Vám přijde potvrzení vaší registrace. Pokud si nevíte rady, pište na info@dreamyday.cz nebo volejte: 774 908406


Musím vědět, kdy má obdarovaný čas zážitek prožít?

Ne,  nemusíte. Obdarovaný si sám vybere, kdy bude mít chuť daný zážitek uskutečnit.


Vyskytuje se někde na balíčku cena, nebo ho mohu rovnou předat obdarovanému?

Ne, nevyskytuje. Vše je připraveno k předání.


Dostal jsem univerzální certifikát. Mohu si vybrat více zážitků?

Ano, samozřejmě. Můžete si vybrat jeden nebo nakombinovat více zážitků dohromady až do výše ceny certifikátu.


Koupila jsem u Vás dárkový certifikát a chtěla bych ho vyměnit za jiný, je to možné?

Ano, pokud jste si již nerezervovala termín zážitku, není problém daný certifikát vyměnit za jiný. Vyměníme Vám zakoupený zážitek za jiný zdarma. Jedinou podmínkou je, že si vyberete náhradní zážitek ve stejné nebo vyšší cenové relaci jako byl zážitek původní a doplatíte jen rozdíl ceny.


Jak mohu platnost certifikátu prodloužit?

Prosím kontaktujte nás nejpozději v poslední den platnosti certifikátu a to buď emailem nebo telefonicky. Pokud to bude možné, pokusíme se Váš certifikát prodloužit dle Vašich potřeb.  Standardní cena prodloužení na dalších 6 měsíců je 500Kč.
Pokud nás kontaktujete až po vypršení doby certifikátu, je bohužel tento certifikát neplatný.


Máte další otázky?

Pro jakékoliv další otázky nás neváhejte kontaktovat emailem: info@dreamyday.cz nebo telefonicky: 774 908 406, icq: 463 963 887


Novinky

Přeji si zasílat novinky na můj email.


Najdi dárek
pro ní
pro něj
pro pár
pro děti
pro rodiče

pro kamaráda
Košík dárků

V košíku nejsou žádné dárky

kosik

Novinky

TopSites.cz
Dárky jsou zážitky >Často kladené dotazy